Ruilen & retourneren
FAQ
Ja, je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren, zolang het artikel ongedragen, ongewassen en in de originele verpakking is.
Je hebt 30 dagen na ontvangst van je bestelling om je retour aan te melden.
Je kunt je retour aanmelden via het contactformulier op de website.
Dat is niet verplicht, maar we stellen het op prijs als je even vermeldt waarom, zodat we onze service kunnen verbeteren.
De retourkosten zijn gratis.
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug via dezelfde betaalmethode.
Verzendkosten die bij de bestelling betaald werden, worden niet terugbetaald.
Ja, als het artikel nog beschikbaar is. Geef dit aan bij je retouraanvraag.
Dan storten we het bedrag terug zodra we je retour ontvangen hebben.
Dat kan, geef het even aan bij je retourmelding.
Ja, zolang het artikel ongedragen is, de hygiënestrip nog aanwezig is en het label niet verwijderd werd.
Passen mag, maar om hygiënische redenen mogen we gedragen of gewassen lingerie niet terugnemen.
Verpak het artikel goed, voeg het retourformulier toe, maak gebruik van het retourlabel of verzend het naar Jolie Folie, Staatsbaan 113, 9870 ZULTE. Bewaar altijd het verzendbewijs.
Gebruik altijd een traceerbare verzendmethode. Zonder verzendbewijs kunnen we geen terugbetaling garanderen.
Stuur binnen 3 dagen na ontvangst een e-mail met foto’s van het probleem naar info@joliefolie.be, dan lossen we het snel op.
Niet gevonden wat je zocht?
Stel ons je vraag
Mail ons
Stuur een mailtje met je vraag naar info@joliefolie.be en je krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord.
Bel ons
We zijn van dinsdag tot zaterdag bereikbaar tussen 10u en 12u & 13u30 en 18u op het nummer +32 9 245 08 93
Kom langs
Dat vinden we natuurlijk het allerleukste! Van dinsdag tot zaterdag tussen 10u en 12u & 13u30 en 18u staat onze deur open in de Staatsbaan 113 in Zulte.
